niedziela, 16 kwietnia 2023

Mój Brat

Mój Brat ma dzisiaj urodziny.


Mój Brat, który był kiedyś małym Jureczkiem, a potem został Starszym Bratem.

A teraz jest Starszym Panem. 

Mama byłaby z niego dumna i powiedziałaby mu o tym.

Tata też byłby dumny, ale nic by nie powiedział, tylko go uściskał mocno.

 

Mój Brat może być zadowolony z siebie.  

Swoje elektryczne technikum (mama biadoliła, że to niebezpieczny zawód) skończył z najlepszymi ocenami.

Jako drugi w całej naszej rodzinie, zarówno tej po mieczu jak i po kądzieli, zdobył wyższe wykształcenie.

Przez wiele lat  zdobywał uznanie, szacunek i sympatię jako wicedyrektor szkoły. Lubili go i nauczyciele  i uczniowie.

 

Zdobył kobietę, w której się zakochał.

Razem z nią wychował i wykształcił dwie wspaniałe córki.

Wnuki go uwielbiają.  A on jest z nich dumny. 

Kiedy się spotykamy wszyscy razem, jest głośno, wesoło i radośnie. Obcy ludzie mówią: "Nie spotkaliśmy jeszcze takiej rodziny"

 

Mój Brat ma świetne poczucie humoru, zna wiele dowcipów i umie mnie rozbawić. 

Prawie wszystko potrafi naprawić.

Przeczytał wszystkie książki R. Mroza i zna wiersze Leśmiana.

Jeżeli komuś na czymś zależy, mój Brat  to dla niego zdobędzie.

 

Wczoraj pojechał ze mną na XI turniej krzyżówek hetmańskich i, chociaż był to jego turniejowy debiut, zostawił w tyle jedenastu zacnych uczestników.

Mój Brat ma dzisiaj urodziny, a ja Go kocham.

 




 


4 komentarze:

PAPROCH pisze...

Bracia to fajny wynalazek tak w ogóle :-)

mamuśka pisze...

No, ba!!!

Lila pisze...

Marzyłam zawsze o starszym bracie i w moich wyobrażeniach był to taki fajny brat, jak Twój! Pięknie o nim napisałaś a najpiękniejsze jest to, że napisałaś, że go kochasz. Pozdrawiam, Lila🌷

mamuśka pisze...

Dziękuję Lilu.
Często mi zazdrościli starszego brata:) A szczególnie zazdrościły!
Serdeczności