niedziela, 12 maja 2013

Goodbye My Love

Demis Roussos na pewno też nam wtedy śpiewał.
Ja, niekumata w angielskim, mogłam tylko bezmyślnie nucić i kołysać się w Jego ramionach. 
Melodia była taka kojąca.
A to przecież piosenka o pożegnaniu.


Posłuchaj, jak wiatr śpiewa smutną, starą pieśń.
On wie, że dzisiaj cię opuszczam.
Proszę, nie płacz, bo serce mi pęknie,
Gdy wyruszę w drogę.

Żegnaj, moja kochana, żegnaj,
Żegnaj i do widzenia.
Jak długo będziesz mnie pamiętać,
Nie będę nigdy za daleko.

Żegnaj, moja kochana, żegnaj,
Zawsze będę ci wierny,
Więc zachowaj mnie w swoich marzeniach,
Dopóki do ciebie nie wrócę.

Spójrz na gwiazdy na niebie ponad nami,
Będą one świecić, dokądkolwiek bym zawędrował.
Będę się modlił każdej samotnej nocy,
Aby wkrótce zaprowadziły mnie do domu.

Żegnaj, moja kochana, żegnaj,
Żegnaj i do widzenia.
Jak długo będziesz mnie pamiętać,
Nie będę nigdy za daleko.

Żegnaj, moja kochana, żegnaj,
Zawsze będę ci wierny,
Więc zachowaj mnie w swoich marzeniach,
Dopóki do ciebie nie wrócę.

Żegnaj, ukochana, żegnaj,
Żegnaj i do widzenia.
Jak długo będziesz mnie pamiętać,
Nie będę nigdy za daleko

Żegnaj, ukochana, żegnaj,
Zawsze będę ci wierny,
Więc zachowaj mnie w swoich marzeniach,

Dopóki do ciebie nie wrócę.

 Żegnaj Kochany, żegnaj

Brak komentarzy: