sobota, 29 sierpnia 2015

Woda marki Voda

Nie miałam pojęcia, ile może potrwać wernisaż.
Zaczął się o naszej  godzinie kolacyjnej, czyli 19-stej.
Wyjechaliśmy z domu po obiedzie, nie zabrawszy ze sobą suchego prowiantu, ani jajek na twardo, ani termosu z herbatą, jak to zwykle na podróż...
Po dwóch godzinach przemieszczania się po dusznych wnętrzach galerii, zadzierania głowy i popijania czerwonego wina na pusty żołądek, poczułam się bardzo wesoła, trochę zakręcona i dosyć głodna. 
Syn za pomocą swojego magicznego, elektronicznego przewodnika, poprowadził mnie wieczornymi ulicami stolicy w kierunku mekki high life'u, czyli Placu Zbawiciela.
Wieczór już nastał, ale mimo to było jasno wszędzie i gwarno wszędzie. 
Tęcza z kwiatów  jeszcze miała się dobrze, a osobnicy płci obojga, a może nawet otrojga, popijali wokół piwo i  wino, sączyli long drinki i nonszalancko huśtali  nogami założonymi na nogę i odzianymi w markowe obuwie.
Zatrzymaliśmy się w PINI cafe &wino.


I usiedlimy w kącie, przy stoliczku pod ścianą, co go na tym zdjęciu troszku w kącie widać

 

 

 

 

 

Ja zjadłam razową kanapkę z czymś tam w środku, Syn nadzianą bagietkę. 
I zamówił wodę. Niegazowaną. 
I otóż, dowiedzieliśmy się tym sposobem, że piękna, oszroniona buteleczka z wodą o pojemności 0,33l może kosztować 12 zł.
Zabrałam sobie od niej nakrętkę, na pamiątkę tej chwili.
Wiedziona ciekawością, zajrzałam po powrocie, a jakże do wynalazku Larry'ego Page'a i Siergieja Brina (szukajcie, a znajdziecie) i przeczytałam:
 

Voda Naturalna to propozycja dla prawdziwych koneserów, którzy cenią wysoką jakość w najdrobniejszych szczegółach. To pierwsza polska marka wody źródlanej premium, która dzięki swemu niskiemu poziomowi azotanów jest najwyżej oceniana w międzynarodowej klasyfikacji czystości wód.
Naturalnie zdrowa, krystalicznie czysta, o unikalnej kompozycji składników mineralnych i aksamitnie naturalnym smaku stanowi odrobinę luksusu w najczystszej postaci.

oraz:

pierwsza polska wody źródlanej premium dostępna w dobrych delikatesach i restauracjach oraz towarzysząca pokazom mody i innym wydarzeniom ze świata showbiznesu





















 

 

 

 

 

 

 

 Tym sposobem dołączyłam do grona celebrytów!


 

2 komentarze:

PAPROCH pisze...

Aksamitnie naturalny smak :-D
Hahahahahaha :-D

mamuśka pisze...

Poezja przy piciu wody, pardon, Vody, jest ważna