piątek, 3 lipca 2020

Oto ja.

Jestem miła. I kochana. 
Często to słyszę. 

Jestem mądra. No, ba!

Jestem przyjazna ludziom. 
Zależy kiedy. Zależy komu.

Jestem wrażliwa i empatyczna. 
Tak mówią. 
Mają rację?

Jestem pomysłowa. 
Kreatywna? Twórcza? To za duże słowa.

Lubię spokój. I ciszę.
Hałas mnie rani.
Hałasu się boję.
Tak,  jak niektórych ludzi.
Niektórzy ludzie bywają nieprzewidywalni. 
I głupi.

Bywam też niecierpliwa i impulsywna. 
Choć tego nie lubię.

Lubię za to być leniwa, a nawet lekkomyślna i egocentryczna. 
A wścibska? Też.

Wolę dystans od zbytniej bliskości. 
Przytulanie?
Owszem, do czasu.
Kiedy za dużo głaskania, potrafię bronić swojego terytorium.
I swojego ogona. Pazurami.

A myśleliście, że o kim mowa?


 

3 komentarze:

PAPROCH pisze...

Aż do ogona myślałam, że o Tobie 🙂

mamuśka pisze...

Bośmy podobne, jak dwie krople wody

PAPROCH pisze...

Coś w tym jest 🙂