piątek, 4 lipca 2008

Postscriptum


Uświadomiłam sobie dzisiaj, że to pisanie tutaj może sprawić komuś przykrość. Ktoś może poczuć i pomyśleć, że to nie tak było, że to nieprawda.
Chcę bardzo mocno podkreślić, że wspomnienia są moje i jak wszystkie wspomnienia mają charakter subiektywny. Są obarczone błędem, bo czas mija i zamazuje przeszłość, bo tamte odczucia były odczuciami i spostrzeżeniami osoby w innym wieku i o innym doświadczeniu niż ja teraz. Każdy, kto poczuje, że to co napisane przeze mnie jest nieprawdą, będzie miał rację! Jego odczucia są prawdziwe! Tak jak moje były prawdziwe. Ale odczucia to nie fakty!!!
Kochani wszyscy czytelnicy! Możecie czytać albo nie czytać!
Możecie się zgadzać albo nie zgadzać!
Możecie komentować!
Możecie protestować!
Możecie pisać własne wspomnienia!!
Pozdrawiam serdecznie każdego, kto czyta:))

Brak komentarzy: