poniedziałek, 4 maja 2015

Fotorelacja z "Łał"

Polskie Stowarzyszenie Nordic Walking opublikowało zdjęcia z inauguracji projektu Chodźmy Prawidłowo.
Duuuużo zdjęć. 
Z piątku jest tych zdjęć ponad 600!
Litościwie "załanczam" duuuużo mniej!

 Rozgrzewka. Mina z serii "olaboga"




 Za chwilę ruszymy. Ulubiony trener na czele.



Ja za Panią Wysoką








Trochę nas było.








Nakurzyliśmy
























 Niektórych wyprzedzałam

A medale czekały...



Dochodzę do mety.



Już za chwilę...




...mi dali!

Zosia też dostała.


I wszyscy pozostali. 
Jestem na tym zdjęciu. Szukać, szukać!









5 komentarzy:

PAPROCH pisze...

Fajne zdjęcia :-)
Znalazłam Cię. Po lewej u góry :-)

mamuśka pisze...

Brawo!Wygrałaś cukerka!

PAPROCH pisze...

A jakiego? :-D

mamuśka pisze...

Dobrego!!!

PAPROCH pisze...

Mniam :-)